Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan op vier manieren. In de webshop kun je via IDEAL betalen. Bij afhalen aan huis of bij een Claudies party kun je pinnen, via een bankoverschrijving of cash betalen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan zeker. Vermeld dit bij je bestelling en we maken samen een afspraak.

Heb ik garantie op mijn producten?

Natuurlijk! De garantie op alle producten is twee maanden. De garantie op op maat gemaakte tassen (Claudies Originals) bedraagt zelfs een jaar. Deze garantie geldt niet voor verkleuring door zonlicht of regen of door slijtage of beschadiging door gebruik.

Wat is de levertijd?

De producten worden binnen 48 uur verzonden. Als er producten op maat gemaakt moeten worden, kan de levertijd wat langer zijn natuurlijk. Er wordt dan binnen 24 uur contact met je opgenomen om de levertijd te bespreken.

Heeft Claudies ook een winkel?

Claudies heeft geen fysieke ‘eigen’ winkel. De producten worden aangeboden bij verschillende evenementen zoals fairs, ladies nights en home parties. Onder het kopje ‘nieuws en agenda’ kun je deze evenementen vinden.

Kan er ook een bestelling op maat gemaakt worden?

Zeker! Je kunt via ‘Contact’ een mail sturen voor een afspraak.

Kan ik een bevestiging van mijn bestelling per mail ontvangen?

Je krijgt na het succesvol afronden van de bestelling altijd een bevestigingsmail. Tevens krijg je een bericht na het verzenden van jouw bestelling. In dit bericht zul je de PostNL Track & Trace code terugvinden waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Zijn alle artikelen altijd op voorraad?

De artikelen die op de site staan zijn allemaal voorradig, tenzij er ‘uitverkocht’ staat. In dat geval hebben wij het artikel niet meer op voorraad maar kan het eventueel wel besteld worden. Neem hiervoor contact met ons op via info@claudiesfashion.nl. De levertijd kan dan wel iets langer zijn.

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen, wat moet ik doen?

Wij nemen je bestelling zo snel mogelijk in behandeling. Wijzigingen moeten dus ook snel aangebracht worden. Als je direct na je bestelling een mail stuurt naar info@claudiesfashion.nl en daarin duidelijk omschrijft welke wijziging je wilt aanbrengen, zullen wij proberen de wijziging door te voeren voor verzending.

Heb je een andere vraag? Stuur dan een e-mail naar info@claudiesfashion.nl. Wij zullen je vraag dan zo spoedig mogelijk behandelen.